doofvriendelijk?

Hallo allemaal,

Er zijn zo veel dingen waarbij ik mijn twijfels heb over de term ‘doofvriendelijk’. Nu wil ik het graag hebben over het feit dat er voor doven/slechthorenden weinig of geen mogelijkheden zijn bij de meeste telefoonproviders.

Ik spreek uit mijn ervaring, dus het betekent niet dat dit bij elk dove persoon het geval is.

Waar ik enorm aan kan ergeren is dat bij “grote” providers zoals T-Mobile en Vodafone geen mogelijkheid is om kiezen voor een bundel zonder belminuten. Wat dus betekent dat ik maar de kosten moet betalen voor iets wat ik niet eens gebruik. Wat ook een enorm bedrag per maand is.

Vroeger was er mogelijkheid om per bundel te kiezen wat je wilde aan aantal SMS, belminuten en internetdata. Waarom is dit veranderd naar bundels waarbij je standaard belminuten hebt?

Ligt het aan mij of klopt het plaatje niet helemaal?
Een vraag aan doven: ervaren jullie de ergernis ook?

Ik ga in ieder geval voor mijn rechten opkomen en actie ondernemen om het voor elkaar te krijgen een abonnement te krijgen zonder belminuten want… #ikbelniet 😉

 

Zet je reactie/mening hieronder de pagina!

 

Dááág!

 

2 Comments

    • robinportier said:

      Wat een goed idee! Bedankt voor het meedenken Herriët. 🙂

      3 oktober 2018
      Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *